星期三, 八月 04, 2010

我是谁












有三个引我深思的问题 :

我是谁,
我想成为谁
我希望别人眼中的我是谁

Who am i
Who am I want to be
Who is the person that I hope others see in me

似深似浅
似懂非懂

满有哲學味道的
问别人的时候自己好像是挺有学问

何乐不为

I ask the question, it does not mean I have the answer.
These questions keep me thinking, you may help me in the process of thinking as well.

--乐乐于4.8.2010

没有评论: